Obehagskänslor

Idag hände det ngt som faktiskt gav mig obehagskänslor. Min fimpburk var placerad en halvmeter ifrån staketet på uteplatsen. Ca två timmar gick innan jag rökte igen och när jag kom ut på uteplatsen ser jag en pöl med vatten och fimpburken var flyttad ca en och en halv meter närmare min altandörr. Det första som gick genom huvudet var att det spökade, men jag tror inte på spöken eller rättare sagt jag har aldrig varit med om ngt övernaturligt.
Det andra som grep tag i mig var obehagskänslor, det kändes som om någon snörde ihop min strupe och kramade om hjärtat. Jag fick dra ett par lugnande andetag och intala mig själv att det var absolut inget att få panik över.
Det som jag undar är varför ngn gick in på min uteplats via ett trångt buskage och välte fimpburken och flyttade på den utan att ge sig till känna. Jag var ju inne i lägenheten och jag hörde absolut ingenting eftersom jag hade musik på. Kunde min dag inte ha startat på ett annorlunda sätt?



   Jag kunde skaka av mig det där som hände på förmiddagen och jag gav mig upp till hästen på eftermiddagen som jag inte träffat på en och hen halv vecka eftersom jag har varit sjuk. Jag hoppas och tror att han tyckte det var roligt att jag kom upp även fast han först bara ville fortsätta beta i hagen. Mitt matvrak till häst=)

   Det var så himla mysigt att rida honom. Jag inser inte hur mycket jag har saknat det till jag sitter där på hästryggen och känner en enorm glädje. Det gick super att rida även om jag bara skrittar honom. Han blev så fin och jag kände mig jättenöjd efteråt. Jag kämpade själv med min sits och hållning idag vilket jag tycker har förbättrats och mina magmuskler fick också jobba idag vilket inte är fy skam=)



Biggest Looser och Idol har avklarats på tv idag. Anders Bagge är en sån skön person och han hittade en stjärna idag. Det tror jag verkligen. Hon var så bra, men det finns också många andra duktiga som gick vidare. Längtar som bara den till fredagsfinalerna.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0