Unnade mig kolhydrater

   Idag vaknade jag första gången kl tio, men jag låg och snoozade för jag orkade verkligen inte kliva upp. Lite efter elva klev jag upp och då var jag något seg. Ringde till en vän och vi bestämmde fikastund. Medan jag väntade på att tiden skulle gå så läste jag och spelade lite dator.



Underbart med Caffé Latte och en morotskaka. Det är inte ofta jag unnar mig kolhydrater, men idag blev det så. Nya fiket i centrum, som jag inte kommer ihåg vad det hette för vi frågade faktiskt idag, har centrums bästa Caffé Latte kan jag säga. =)

   Efter fikat gick vi och handlade och sedan fick jag skjuts från centrums parkering hem till mig, vilket egentligen var onödigt för det är en sådan liten bit, men min vän erbjöd sig.=D
Sedan stack jag upp till hästen och mockade, borstade och gick på en promenad med honom. Var alldeles svettig när jag kom tillbaks, vi gick i en rätt rask takt och jag var ute i mer än 35 minuter. Men det var härligt med en promenad.



När jag kom hem så var det skönt med en dusch och sedan middag. Efter det har jag bara suttit och degat framför datorn. Ingen tv ikväll förutom nyheterna, det var ingen film som jag kände mig sugen att se. Desto tidigare i säng för min del=)

Ber om ursäkt för gårdagens gnäll, det här ska vara min positiva blogg där jag lyfter fram alla ljusglimtar i vardag som helg. Men jag var bara så förbannad igår så hela storyn bara ploppade ur mig.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0