Lyckan är god

Idag klev jag upp i bra tid. Det var jämngrått ute och det kändes ju inte vidare roligt. En vän ringde mig och vi snackade om ditt och datt. Jag har läst en del idag, så nu är snart boken utläst. Den är väldigt härlig att läsa. Lägger upp den här när jag är klar med den=)



   Idag hade jag hästen. Red på utebanan i 45 minuter. Jag kände mig så lycklig efteråt eftersom det gick så bra och han var så duktig. Jag hade en vän med mig upp så jag fick sällskap vilket var himla trevligt=D



Ikväll har det bara varit lugnt, kollat på Biggest Looser, Idol och även Utfrågningen. Jag kände väl lite att den inte var lika bra idag som igår. Det var lite luddigt på många frågor och det kändes inte alls bra.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0