Idol-freaket

   Idag har jag haft tvättis. Ett måste ibland och det var faktiskt väldigt skönt att ha det gjort. Vaknade faktiskt innan klockan ringde imorse, wehoo vad jag är bra=) Får jag säga så(?) ;) Jag har annars tagit det rätt lugnt, läst, suttit vid datorn och faktiskt blev det en powernap idag som aldrig händer annars knappt.

Jag och min vän Annelie gick upp till Källan mot kvällningen. Där fikade vi och tittade på tv. Riktigt trevligt=) Idol började ju idag som säkert alla vet. Och jag, jo jag, är ett riktigt Idol-freak. Fy fan vad jag älskar Idol. Visst är det kul att se de som gör bort sig totalt, och ibland kan det bli så skämmigt så jag inte ens vågar titta. Men det jag älskar allra mest är när det kommer in någon som är riktigt riktigt bra. Då blir jag nästan gråtfärdig. Jag som nästan aldrig annars gråter.



   Försäkringskassan hörde av sig till mig idag. Ett efterlängtat samtal, som jag sa till henne känns det som jag står och stampar på samma ställe och inte kommer vidare i livet. Klockan tickar och jag blir ju inte precis yngre. Möte inbokat till nästa vecka och det ska bli så kul, hoppas jag, äntligen! Jag känner mig faktiskt redo nu och jag hoppas att jag ska lyckas den här gången=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0