Höstväder

   Idag sov jag ut riktigt länge. Det var faktiskt riktigt skönt och jag kände absolut ingen ånger att jag hade legat och sovit så länge. Jag fixade lite här hemma och sedan på eftermiddagen drog jag upp till hästen.



Jag red på utebanan idag igen och solen sken vilket var riktigt nice. Några i stallet var helt förbluffade över att jag red i t-shirt igår när det blåste som satan. Medan de gick i tjocktröja och fleecetröja. Ja vad kan jag säga, jag tål kyla väldigt bra.=)

Det gick bättre att rida idag eftersom att det inte blåste. Calippo var lyhörd och allt gick super.=) Jag är alltid så glad när jag åker från stallet, att umgås med djur ger mig verkligen glädje.



   Kvällen har bara varit lugn. Jag har pratat med min kusin i telefon. Sedan har jag försökt boka Idolfinal-biljetter, men de är slutsålda=( Jag är verkligen ledsen för det, hade väldigt gärna velat gå. Jag får försöka gå in imorgon och se om det har blivit några avbokade.

Kvällens Idol var himla bra och så rätt personer som gick vidare. Jay är så himla bra, orden räcker inte till att beskriva hur bra han är. Men som sagt så finns det många bra med i år, och tyvärr kommer ju inte alla att kunna gå vidare till kvalet på fredag=(

Nu sitter jag och lyssnar på kamphundsdebatt. Ska vi förbjuda eller inte? Jättesvår fråga, tyvärr finns det ju folk som köper sådana här hundar men inte kan ta hand om dom ordentligt.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0