Hektisk dag

   Igår klev jag up vid halv åtta. Och jag skyndade mig att göra mig i ordning så jag hann precis med halv nio bussen till Uppsala, eller rättare sagt Enköping byte i Skolsta till bussen som gick till Uppsala. Vilket krångel, jag fattar inte att de dragit ner på direktbussarna till Uppsala från vår by. Trist!

Jag var i god tid för mitt möte på Försäkringskassan. Så satt och läste ett tag sedan blev det möte. Och det var ett så bra möte. Jag ska ingå i något som heter SARA-projektet och jag är helt exalterad. Yes äntligen händer det något. Och jag är eld och lågor för jag tror verkligen på det här och jag hoppas innerligt att jag hittar något som passar mig=)



   Buss hem. Buss är inte mitt favorittransportmedel nej, men det gick faktiskt riktigt bra. Byte på hemvägen också. Sedan träffade jag en av mina vänner och hennes mamma och det var så trevligt. Vi stod och snackade ett bra tag. Efter det gick jag ner till biblioteket för att hämta en bok jag hade reserverat och då träffade jag på några andra vänner som jag satte mig och snackade med till min mamma kom.

Jag gick hem lämpade av lite saker och fixade lite sen drog mamma och jag upp till tåget. Vi for iväg till Kista för att möta upp bror och Kim. Väl där gick vi till några mobilbutiker. Jag såg en mobil som jag ville ha. Men sedan blev jag väldigt tveksam så det slutade med att det inte blev något av det alls.



   Pappa kom också till Kista så vi åt tillsammans på Food Court där man kan välja precis vad man vill. Jag valde en Chicken Club. Så himla gott=) Efter det drog vi hem till brorsan och Kim för att se Idol. Så himla spännande. Och vissa gjorde tyvärr mindre bra ifrån sig. Men shit vad bra vissa var. Och sen helt plötsligt var det bara slut och nu får man vänta till tisdag på nästa avsnitt.

Vi drog hem efter ett tag och jag fick skjuts ända till porten. Jag var så trött när jag väl kom in till mig så det blev att borsta tänderna och hoppa ner i sängen. Hektisk dag, men fantastiskt givande. =D



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0