Hästdag idag

   Imorse sov jag ut länge och väl eftersom jag igår kväll var helt slut på energi. Det var faktiskt skönt att få ligga kvar i sängen och dra sig ett bra tag. Jag åkte upp till hästen på eftermiddagen och red och mockade.



   Min fina pärla var så himla glad och social idag. Det är han för det mesta. Och det gick strålande att rida även fast jag mot slutet tappade fokus och då tappade även hästen fokus. Men fin blev han och jag är jätteglad för det för då vet jag att jag är på rätt spår iaf=)



   Annars har jag kollat på Dansfeber ikväll och såklart röstade jag på Nassim. Han var så himla duktig. Sedan kollade jag på Hemma Bäst med hunken Matthew McConaughey. Har sett den förut, men den går absolut att kolla på fler gånger. Sarah Jessica Parker är också en av mina favoritskådisar.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0