Blåsigt värre

   Idag när jag vaknade var jag något seg. Men det var bara att skaka av sig och se till att piggna till. Jag blev något piggare och vid ett åkte jag upp till min älskade häst. Har jag sagt hur enormt trevlig häst jag har. Så himla go och kelig och vill alltid kolla att jag är med. Jag känner mig enormt glad när jag är med honom för han visar mig en sån enorm tillgivenhet.



Jag red honom på utebanan idag. Det var svårt att få han avspänd eftersom att det typ blåste storm ute. Där red jag runt i t-shirt och säkerhetsväst och visst var det lite kyligt, men inget jag dör av. Calippo var något spänd för flaggor och träd som väjde för vinden, men tillslut så fick jag honom faktiskt riktigt fin.

   Efter jag hade fixat i ordning allt så stack jag hem, först tankade jag bilen för jag tyckte bensinpriset var lågt. Lika bra att passa på då. Undrar om det är lågt för att dollarn sjunker i kurs eller vad det beror på. Äh skit samma huvudsaken är att det är billigare nu än för några månader sedan=)



Jag hastade upp till Källan efter jag varit hemma och fixat mig i ordning. Där uppe mötte jag en massa folk, vilket var himla trevligt. Jag åt middag där, som jag köpt på Ica, och sedan tittade vi på Biggest Loser och Idol. Jag höll tummarna för Sassa för hon var grym. Men det var väldigt svårt för jag gillar Elin och Alice jättemycket också. Jag tycker ändå att det var två stycken väldigt bra som gick vidare till fredagens kvalfinal.

Nu ska jag snart krypa i säng och hoppas att jag återfår min kraft till imorgon igen! Todelooo!!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0