Besviken som FAN!

   Idag gick jag upp i bra tid. Jag Lagade till frukost och slog igång datorn för att kolla lite saker. Jag läste lite bloggar, kollade runt på nyheterna, spelade lite m.m. Efter jag var klar där så diskade jag och det kändes bra när det var gjort.

Sedan hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning. Jag gick upp till biblioteket för att kolla om det kommit några böcker till mig och sedan kopierade jag ett papper och köpte frimärken för att kunna lägga det på lådan. Gick in på Ica för att handla mat och lite annat nödvändigt.


  
   Efter jag hade varit hemma och packat upp mina matvaror så mötte jag upp en vän för att gå till centrum. Jag behövde handla något som jag hade glömt bort. Sedan gick vi till Källan där vi träffade lite folk som vi pratade med och kollade på BBC Entertainment. Det är verkligen gott om program på den kanalen.

Vi fick en inhandlingslista med saker vi skulle ha till kvällen på Källan. Vi skulle ha myskväll framför Idol. Efter inhandlingen gjorde vi i ordning varma mackor. Det var supergott! Sedan blev det mys framför Idol med chips, cola zero, ostbågar, kakor och bullar. Idol var super.



  Har sett utröstningen på Idol. Besviken över resultatet. Jag tyckte gott att Linda kunde ha åkt, hon var superdålig ikväll. Jag är så besviken över att Sassa åkte ut. Jag känner mig helt tom inombords. Faktiskt så pass besviken att jag skarpt funderar på att sluta titta på Idol. Du vet, jag är ju värsta freaket vad gäller Idol, men jag är besviken på att svenska folket ger någon en till chans som redan har haft sin chans i ett liknande program och dessutom sjöng så dåligt att jag undrade vad som hänt med hennes röst. Sassa var speciell, hon var som ingen annan. Men tydligen föll det inte alla i smaken!

Puzz Puzz
//Sophia




Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är helt okej att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 21:18:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0