Eftermiddagsdejt

   Idag vaknade jag kvart över nio, bara det att jag inte hade ställt om klockan så klockan var kvart över åtta. Jag satte mig och kollade på nyhetsmorgon på tv4. Jag åt frulle och sedan så satte jag mig och broderade lite. Andreas Carlsson var med på nyhetsmorgon och han släpper en ny bok imorgon. Den tänker jag köpa, men jag väntar nog ett tag med det för jag har så grymt mycket att läsa nu.

Lite innan två så gav jag mig iväg hemifrån. Jag gick till Bibblan och slängde in lite böcker i bokinkastet och sedan gick jag och tog ut pengar. Mötte upp vännen vid två vid cafét. Vi tog en fika och snackade. Jag hade varit lite orolig i magen så egentligen så vågade jag inte ta något tilltugg. Men jag beställde en Latte och en äppelpaj med vaniljsås. Det var smaskens. Jag har ju inte träffat vännen på ett tag så vi hade en del att snacka om och det var jättemysigt.



   Efter fikan så gick vi in på Biffen och träffade på några vi kände som vi satte oss och snackade med. Sedan så gick jag och handlade mat och nödvändigheter. Gick hem och så satte jag mig framför datorn. Efter att jag kollat runt lite på bloggar och kollat nyeheter så satte jag mig och broderade igen. Skönt att göra det som avkoppling.

Har som mest tagit det lugnt idag och det har varit jätteskönt. Nu kollar jag på Beck, jag har sett den förut, men jag gillar Beck.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0