Upptaget broderi

   Hösten är verkligen här. Det känns i luften. speciellt är det lite kyligare på kvällen. Idag när jag klev upp var det rätt skönt ute faktiskt. Jag har pratat med bror idag för han hade namnsdag. Vi pratade lite om Allsvenskan och så, kanske bio på lördag. Jag ska höra med mamma. Annars har jag suttit framför datorn, läste en bra bok och så har jag tagit upp min tavla som jag håller på att brodera. Det var ju ett tag sedan sist jag gjorde det, men idag flög andan på=)

Jag gick till Källan på kvällen för att träffa lite folk. Det var väldans trevligt och himla mysigt. Gick upp till centrum och handlade lite och det blev kvällsfika. Jag och en vän på Källan löste ett korsord tillsammans också ikväll, men vi hann inte klart så vi får fortsätta en annan dag. Lite hjärngympa sådär=)



   Jag gick sedan hem från Källan och satte mig och fortsatte brodera lite. Ha ha det skulle jag nog inte gjort. Jag gjorde fel och fick lov att sprätta en hel del och det tog en massa tid. Shit vad det är jobbigt när man gör fel. Men nu kan jag börja rätt imorgon iaf=)

Annars måste jag säga att det har varit en rätt beige dag idag. Jag vet inte vad det är med mig, men jag hoppas på bättring och förhoppningsvis lite solsken i livet=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0