Tripp till Enköping

  Jag tog lite sovmorgon idag. Sedan åt jag frulle, satte mig vid datorn och sedan läste jag lite. Mamma ringde och undrade om jag ville med till Enköping och sedan åka upp till stallet tillsammans.

Så det var vad jag gjorde. Först var vi in på Jysk i Enköping och köpte lite plädar, kuddar, täcke m.m. Jag köpte även värmeljushållare och en reflexväst. Vi åkte in på Max i Enköping och åt low carb-burgare och en kaffe latte. Sedan så åkte vi till Kiropraktorn.

   När vi varit hos Kiropraktorn så åkte vi till stallet. Jag red ut med en annan tjej från stallet. Det var härligt och riktigt varmt idag faktiskt. Härligt att rida ut för en gångs skull också. Mamma gick med med Poppe.



Efter vi var klara i stallet åkte vi hem till mamma och pappa. Där jag duschade och tog på mig myskläder. Här fick jag god middag framför veckans höjdpunkt på tv:n, Idol. Ikväll var temat nittio-talet och det var bättre än förra veckan.  Personligen för mig så ville jag att Daniel skulle stanna. Geir har jättebra röst och så, men jag har tröttnat på honom.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0