Shopping för en gångs skull

   Glömde helt att uppdatera bloggen igår. Åkte ut till mamma och pappa och sov över där. Men innan var jag och min vän Annelie upp till Källan och fikade. Där var nästan allt nerpackat i kartonger och det var sista dagen i dom gamla lokalerna. För Källan ska flytta till nya lokaler och då slippåer vi gå upp för den urjobbiga trappan. Ska bli spännande med dom nya lokalerna tycker jag=)



Efter Källan gick vi upp på Lindex, jag hade fått 25% på ett plagg så jag tänkte passa på att köpa något. Jag köpte en ny jacka, kappliknande sak. Jättesnygg och så skön. Sedan köpte jag en hatt som jag hittade och även en bh som de hade bra pris på. Jag shoppar inte nya kläder så ofta så det är alltid roligt när jag hittar något jag vill ha och kan unna mig det.=)

   Sedan gick vi in på Ica och handlade och sen släntrade vi ner till Biblioteket, jag för att hämta en bok som min mamma reserverat och min vän en bok som hon reserverat. Efter det slog vi följe hemåt. Jag såg Biggest Loser och Idol hemma och sedan åkte jag ut till mamma och pappa.



   Väl hemma hos mamma och pappa fikade jag och vi kollade på tv. Självklart kunde jag inte missa resultatshowen på Idol. Syster var hemma också så jag fick träffa henne vilket var jättetrevligt. Blev sent för mig igår kväll. Jag var in och röstade på Sassa på Tittarnas Wildcard. Jag kan inte tänka mig ett Idol utan henne. Grym tjej!



big>Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0