Orolig i natt

   Jag klev upp vid tio efter en orolig natt. Varför den blev orolig har jag ingen aning om, men jag vaknade och somnade vaknade och somnade och ärligt har jag ingen koll på hur många gånger det hände under natten.

Jag satt hemma ett bra tag idag och bara tog det lugnt och sedan så ringde min vän och vi möttes uppe vid centrum. Vi åt lunch tillsammans, det blev sallad där vi fick bestämma ingridienserna själva. Jättegott var det och riktigt mätt blev jag=)

   Sedan gick jag och vännen tillsammans till Källan. Efter ett tag där så bestämmde vi oss för att spela ett sällskapsspel. Det blev Trivial Pursuit. Vilket var riktigt kul, men det var inte lätta frågor direkt.



Jag och vännen satt och spelade det där hela kvällen, med paus för Biggest Loser. Vi fick avsluta när Källan stängde. Då hade vi fem tårtbitar var så vi var riktigt jämna. Det var faktiskt riktigt kul så det ska vi göra om någon gång.

   När jag kom hem så såg jag på Hellenius Hörna och nu ska jag snart natta. Hoppas på att det blir en mycket bättre natt inatt=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0