Ny vecka, nya äventyr

   Idag har jag mest tagit det lugnt. Jag fick ett mezz på morgonen att hästen hade tappat ena bakskon och senare fick jag även veta att hovslagaren kunde komma tidigast imorgon, så jag bestämde helt enkelt att han fick vila idag.

Jag gick till Källan och deras nya lokaler. Det var jättemysigt och när det väl blir uppackat och klart så blir det nog jättehärligt. Det kändes lite mer cozy där än vad det har gjort i de gamla lokalerna. Fint målat är det också på väggarna.



   Efter Källan gick jag till Biblioteket för att låna lite böcker. Ingen av mina reservationer hade kommit in så det blev några andra böcker. Har jag sagt att jag älskar att läsa. Ibland så tänker jag att jag ska ge mig på att läsa hela biblioteket, fast det skulle jag nog aldrig hinna eftersom det kommer in så mycket nytt snabbt.

Kvällen har varit lugn hemma. Det har varit lite dataspelande och sedan tv med Biggest Loser, Biggest Loser Sverige och The Good Wife. Tittade även på nyheterna. Har hamnat i en politisk diskussion på Fejjan vilket har varit helt skrattretande. Handlade om den talman som blev vald i Riksdagen. Helt absurt(skakar på huvudet)!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0