Mumsigheter!

   Idag vaknade jag upp hos mamma och pappa. Jag var så seg. Poppe blev så glad när jag äntligen hade klivit upp ur sängen. Han ville så gärna gå en promenad med mig. Men det hann jag tyvärr inte med. Utan jag stack hem till mig medan pappa gick iväg på en promenad med Poppe. Gjorde mig i ordning och sedan kontaktade jag några vänner för att vi skulle ta en fika.

Innan fikat gick jag och lånade om en bok till min mamma. Och sedan mötte jag upp två av mina vänner på Coffe Planet i centrum.



   Unnade mig lite godsaker, jag och min vän Lotta delade så att vi fick smaka lite av varje=) Vi satt och fikade ett bra tag och sedan gick vi iväg och uträttade en del ärenden på centrum.

När vi fikade så satt vi mitt emot en nagelaffär. Jag skulle verkligen vilja fixa till mina naglar någon gång, men det kostar och när man som jag har häst så känns det inte direkt prioriterat. Eftersom jag vet att jag kommer få behålla de fina naglarna i två dagar och sedan kommer de förstöras. Och visst vore jag rik så skulle jag kunna göra det, men som det är nu känns det bara bortkastat.

   Efter alla ärenden på centrum så gick jag hem och vilade upp mig och åt middag. Fixade lite på datorn och sedan gav jag mig av till min vän Annelie.



Vi skulle se på denna film. Och vi gav den ett tappert försök, men den hackade så. Den var förstörd i kanterna. Så min vän skulle gå upp och försöka byta till sig en ny på affären åt mig. Nu är det ju så att jag min dumbom har kastat kvittot och även plasten den var inplastad i så jag har inget bevis på att jag verkligen köpt den där. Men min vän skulle försöka byta den åt mig. Går det inte så går det inte, men det som jag är mest besviken över är att jag verkligen ville se den.

   Fika hos vännen blev det iaf och vi satt och snackade och så kollade vi sporadiskt på någon film på sexan. Vi gav upp till slut för vi båda kände oss helt körda så jag tackade för mig och gav mig av hemåt. Nu ska jag snart krypa till kojs och kanske bläddra lite i en spännande bok=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0