Kyligare vindar

Idag klev jag upp i bra tid. Fint väder, men kallt var det idag och det blåste lite. Man känner att kylan är på väg. Jag tog det bra lugnt på förmiddagen, spelade dator, plockade lite här hemma m.m.

   Jag åkte upp till hästen på em och red. Han var ngt pigg idag och tittig. Det var nästan så att jag åkte av, ett litet missförstånd, sånt händer=) Jag var klar uppe i stallet ett tag efter jag ridit och bara satt och tog det lugnt. Jag for hem efter ett tag.



När jag kom hem blev det att duscha och fixa i ordning mat. Sedan satte jag mig framför tv:n. Biggest Loser och sedan var det EM-kval Holland - Sverige.

   När det stod 2-0 till Holland miste jag intresset för matchen. Så jag hade fortfarande tv:n på men satt och broderade samtidigt. När 4-0 kom för Holland då kände jag vilken jävla utklassning det var. Det var trist, men kul att Sverige fick in ett mål så att resultatet blev 4-1 till Holland. Jaja, det är bara för Sverige att ta nya tag och inte deppa ihop. Holland var helt enkelt mycket bättre än oss.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0