Första snön

   Idag klev jag upp lite efter åtta. Kände mig inte direkt pigg, dessutom hade den första snön fallit. Kändes inte direkt roligt, men det smälte bort under dagen. Men kyligare har det blivit.

Jag har diskat och så har jag haft tvättis. Sedan kollapsade jag i soffan efter det. Satte mig och läste en god bok, sedan släpade jag mig upp till affären för att handla lite nödvändigheter. Efter det gick jag hem och fortsatte läsa.



   Vid fyra pallrade jag mig iväg till Källan. Där spenderade jag kvällen med Idol och lite skönt folk. Vi åt nybakade scones och drack te. Chokladpudding och grädde till efterrätt. Det var en himla mysig kväll och mycket skrattande. Så mycket att jag tom har lite träningsvärk i magen. =D



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0