Fick tag i biljetter!!!

   Idag vaknader jag men var helt borta. Så jag hamnade framför datorn väldigt länge. Åt frulle sent. Fixade lite här hemma och broderade lite.



Jag drog upp till hästen på eftermiddagen. Red 45 minuter idag och det var riktigt härligt. Det var nästan helt vindstilla vilket var riktigt skönt och solen tittade fram. En härlig höstdag!
Hästen blev riktigt fin också så det kändes riktigt härligt efteråt.



   Kvällen har avlöpt med tv, broderande och läsande. Varit riktigt lugnt faktiskt. Mörkret kommer snabbt nu och det gäller att mysa upp lite inomhus=)

Förresten har vi fått tag i Idolbiljetter till finalen nu. Jag bokade dom sent igår kväll. Så det blir final=D Ser fram emot det och jag är verkligen glad att vi ska gå. Trodde ju att vi skulle missa finalen i år och få sitta hemma i soffan och kolla på den. Men så blev det inte=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0