En riktigt härlig höstdag!

   Det började med en riktigt solig morgon. Och det var riktigt härligt höstväder och skönt att vara ute och gå i. Jag var på promenad med Poppe på förmiddagen. Så mysigt!



Jag har pratat med en vän på telefon idag, vi snackade om att ta en fika imorgon om det hinns med. Jag skulle höra av mig. Jag är kvar ute hos mamma och pappa och åker hem först imorgon bitti. Jag har läst, spelat data och eldat i mammas och pappas kamin idag.

   Jag gick också ut på en promenad på eftermiddagen med Poppe. Det var lite kyligt då för solen hade smitit undan och fanns inte kvar på himlen. Som jag sagt  tidigare så går jag och fryser in hösten så jag har gått i bara t-shit och tjocktröja, men inte kan jag säga att jag fryser direkt.



Här på kvällen har det varit Idol och vi har svullat på pizza. Kaffe och mörk choklad blev det till efterrätt. Mysigt med en fredagskväll framför Idol. Men vilken pina det har varit. Ont i magen för hela slanten och röstat som en tok. Mest glad är jag att Sassa gick vidare. Såklart Jay och Alice också. Och....ja listan kan göras lång. Besviken att inte Madeleine tog sig vidare till Fredags-finalerna.

Fast nu längtar jag verkligen till på Fredag då det är den första Idolfinalen. Men det finns andra äventyr som ligger mycket närmre i tiden så dom ska jag fokusera på först. Men dagarna går fort nu och vips kommer det vara fredag innan jag vet ordet av=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0