30 oktober 2010

   Idag har jag varit ute hos mamma och pappa. Jag var lite seg, så satt och löste Sudoko medan jag åt frukost. Efter en lugn förmiddag så gick jag och mamma ut med Poppe på promenad. Blev en rejäl runda i skogen. Det var jätteskönt och varmt väder.

Efter promenaden satt jag och läste och bara tog det lugnt. Sedan skjutsade mamma hem mig eftersom jag inte hade min egen bil där. Det var himla snällt=) Skönt att komma hem och packa av sig alla saker.


[En gammal bild från när jag flög hem från Paris]

   Efter jag hade varit hemma och ätit stack jag över till en kompis som bor i närheten och tog en fika med henne. Tänkte kolla på film, men vi fick inte igång tv:n. Alltid när jag är där är det något som inte funkar, kanske för jag otur med mig. Vi satt och pratade ett bra tag, men sedan gick jag hem.

Väl hemma fastnade jag framför datorn. Sedan har jag kollat på Milan-Juventus på tv. Zlatan gjorde ett mål, men Milan förlorade tyvärr, även fast jag tyckte att de var bättre och hade fler chanser. Men klart Juventus var duktiga som kunde försvara sig.

   Nu ska jag snart natta, men kom ihåg att i natt ställer vi om klockorna. Vi ställer tillbaka dom, så det blir en timmes sovmorgon imorgon, hehe=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0