Tufft träningspass

   Idag började dagen med frulle. Snön låg kvar ute, men hade smält lite grand. Sedan satte jag mig och läste. När jag skulle gå in på nätet funkade inte min uppkoppling. Försökte starta om datorn och reparera och allt möjligt men det funkade bara inte. Så jag gav upp och satte mig och kollade på lite avsnitt från säs 1 Veronica Mars.

På eftermiddagen ringde pappa mig och jag undrade hur jag skulle fixa det eftersom nätet inte funkade. Han frågade om jag hade provat att starta om routern, självklart hade jag inte tänkt på det. Startade om den och vips så var problemet löst. Lätt som en plätt eller vad säger man! =D



   Mamma och jag åkte upp till stallet tillsammans idag. Jag red i ridhuset och min mamma var instruktör åt mig. She gave me a hard time. Men samtidigt kändes det skönt att ha någon säga åt mig vad jag behövde förbättra och hur jag skulle göra det. Det blev ett tufft pass på en timme, efteråt var jag helt slut men på ett bra sätt. Hästen var jätteduktig och blev väldigt fin och avslappnad.

Kvällen har spenderats framför tv:n efter en dusch och lite middag. Och nu känner jag mig absolut redo för sängen! Sleep tight...



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0