Shoppingrunda!

   Idag mötte jag mamma på bibblan. Jag hämtade också en bok som jag hade reserverat. Sedan drog mamma och jag iväg till Upplands-Väsby där vi handlade lite. Eller rätt mycket kanske, beror på hur man ser det=)

Vi åt också på en pizzeria där, vi delade på en vedugnsbakad pizza med mozzarellaost och annat gott=) Blev så mätt och sedan fortsatte vi shoppa lite till. Efter det åkte vi hemåt.

  Shoppingrundan utmynnade i en ny borste till hästens svans, ett nytt innetäcke, tre nya schabrak(till min hoppsadel), ett nytt brunt träns, ett par nya bruna tyglar med gummi för bättre grepp, pälsglans till min hästs svans, två par nya ridbyxor till mig. Jag tror det var allt. Alltid kul att åka och shoppa som sagt =D



Efter mamma droppat av mig hemma och jag lämnat alla saker så gick jag till Källan. Jag var rätt slut efter shoppingrundan, men jag pallrade mig iväg och var där ett bra tag. Alltid skoj att träffa på folk. Jag är väl lite av en social typ ibland, och sedan visste jag att om jag skulle ha gått hem så hade jag krypit upp i soffan och säkert somnat på stört.

   Trevlig kväll med kvällsfika på Källan. Trist bara att det blev så himla dåligt väder. Har ju regnat hela kvällen. Men jag hoppas det blir bättre imorgon och att det inte fryser på för alla bilisters skull. Själv behöver jag inte köra bil förrän till helgen, tror jag=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är ju sååå gott. :P

2010-11-04 @ 18:45:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0