Rattat runt

Idag har jag rattat runt lite med bilen. Först var jag och hämtade mamma och Poppe. Sedan for vi iväg för att kolla så att hästen mådde bra och trivdes. Kollade efter fästingar och sår. Han var hel och fin=)



Sedan tog vi vägen hem till mig. Mamma ville kolla på lite hudvårdsgrejjor jag har. Efter att vi hade kollat ut det åt henne så stannade hon på fika. Och senare ett litet snack. Poppe var också här på visit såklart=)


Han gillade att bli fotograferad, det syns inte här men svansen slog mot golvet av hans glädje=)

Nu sitter jag och väntar på vännen och sedan ska väl vi sitta och snacka lite och sen bär det iväg ut=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: Tobias

Nice :D kul för vi ska se den ;)

2010-07-24 @ 19:25:44
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0