Första dagen av Pride-veckan

Igår var jag och min kompis Therje iväg in till staden för att delta i första dagen av Pride-veckan. Och sedan ville vi vara säkra på var det nya Pride-området skulle ligga och hur man lättast tog sig. Köpte ett veckopendlarkort på sl. Jag tyckte det var asbilligt, helt klart värt det om man ska göra som vi och vara inne i stan hela veckan=)


Här sitter vi på bussen ut till gärdet. Vi hamnade lite fel så vi fick gå runt hela gärdet för att komma rätt. Men då fick vi gratis motion. Det nya området ligger jättefint och det finns mycket plats för det folk som inte vill gå in på området, som vårat gäng=)



I kungsträdgården var vi också på ett kort besök igår, vi var in i gallerian och kollade och så. Sedan gick vi naturligtvis och käkade middag på Donken=)


Therje och jag på Torget. Det var verkligen jättetrevligt. Första gången jag var där. Sjukt trevliga personal, billiga priser och en helskön stämning på folket. Vi började prata med ett par som satt bredvid oss. Vi satt mest och pratade med den ena. Genomtrevlig kille och så himla charmig och vi hade samma syn på en del saker. Så han och jag bytte nr och sen har jag självklart lagt till han på fejjan=)

Dagens äventyr får ni veta imorgon, eller kanske redan ikväll om jag orkar när jag kommer hem från stan=)



Puzz Puzz
///Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0