Andra dagen på Pride

Idag åkte vi in vid exakt samma tid till stan. Vi gick runt i en massa affärer först. Fanns ingenting direkt som vi fastnade för. Efter mycket springande och tittande så gick jag in på en telenorbutik och köpte mig ett kontant bredband. Kan jag fylla på när jag vill använda det=)

Min vän provade hattar. Så här snygg blev han.


Jag önskar faktiskt att jag kunde vara lika snygg i hatt, men tyvärr är inte det mig förunnat.



Den här statyn var väl fin, det är bara det att det inte är en staty. Där står det en människa. Men det tog ett tag innan jag såg det=)

Åt middag på Donken idag oxå, yummie. Två double cheeseburgers och en vatten. Sedan blev det kul glass som avnjöts på en parkbänk i Kungsträdgården=)

Efter det gav vi oss iväg till Gamla Stan till fots, stackars mina ömmande fötter. Vi hamnade på Torget och avnjöt varsin dricka, men efter det kände vi att det räckte för den här dagen så vi gav oss iväg hemåt. Vi ska iväg på nya äventyr imorgon igen=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0