Sherlock Holmes

Har varit på bio i Kista idag. Det var Sherlock Holmes vi tittade på. Den var faktiskt riktigt bra=) Bra skådespelare och en riktigt bra berättelse som höll fast sin tittare  genom hela filmen.

Efteråt åt vi i Kista på food court. Härligt när alla kan välja precis vad de är sugna på. Efter maten blev det shopping, men jag hittade inget som jag fastnade för. Dock kollade jag på ett Wii Motion Plus, fast spelet fanns inne men inte mattan man behöver till. Så det blev inget.

Vad har ni hittat på idag för skoj då??



Puzz Puzz
//Zozzo


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag är så sotis på ditt wii :)

Spela för mig också!

2010-01-07 @ 11:27:28
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0