Numbers

Fastnade framför Numbers på tv4 efter Let's Dance ikväll. Brukar aldrig titta på den serien. Kvällens program slutade med en avrättning av en person genom sprutinjektion av tre olika subastanser.

Usch avrättningar ger mig verkligen the creepz.... Just det här mordet som han blev avrättad för hade han inte ens begått. Jag är inte för dödsstraff kan jag väl lugnt säga.

Nu ska jag läsa lite och sedan krypa ner i sängen och få mig en god natts sömn, kanske ev lite sovmorgon imorgon oxå=)



Puzz Puzz
//Zozzo


Kommentarer
Postat av: Annika

Missade det :)

Som vanligt en underbar vinterbild!

2010-02-06 @ 12:44:36
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0