VM i kubb

Idag har det spelats VM i kubb. Bara gruppspelen har spelats idag där vinnaren ur varje grupp går vidare till slutspel imorgon. Vi hamnade faktiskt i en rätt kul grupp måste jag säga, där två av lagen kom från Gotland.


Vår första match tog en timme och 45 minuter. Det var väldigt varmt idag oxå och skinande sol. Första matchen förlorade vi med 2-1. Det var lite trist, för vi vann de fyra återstående, men vi kom inte etta i gruppen eftersom vi förlorade mot de som vann. Allt som allt är jag väldigt nöjd ändå=)


Jag och min kusins fru turades om att spela. Det var väldigt bra att ha ngn jag kunde byta med när jag kände att fokus tappades bort. Det tog en väldans lång tid att spela alla matcher. Och när vi väl var klara så var jag helt slut och jag ville bara hem. Vi for förbi Hemse och där var vi in och handlade och jag var en snabbis in på Systemet. Nu ska jag krypa i säng och ta mig en rejäl sovmorgon imorgon efter denna uttröttande dag=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du verkar ha det bra. Saknar dig ändå.

Många kramar

Annelie

2010-08-06 @ 23:40:04
URL: http://lillbobo68.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0