Still hot..

Igår så åkte jag upp till hästen och tog in honom från hagen för att umgås lite. Borstade igenom honom ordentligt och det tog ett tag. Fixade även till manen och svansen. Satte på han en flugrem för flugorna har blivit väldigt många. Det var verkligen varmt igår, så när jag kom hem hoppade jag in i duschen för att bli ren och svalna av.


Efter duschen så kände jag inte för att röra mig så jag satte på den här filmen. Har inte sett den och jag tyckte den verkligen var superbra. Jag gillar ju action och den var verkligen spännande och kul på en del ställen=)
Har ni sett den??

Efter filmen gick jag upp till centrum för att handla och lämna tillbax lite filmer och sedan åkte jag och hämtade min syster och hennes fästman för vi skulle åka till min kusin och fira henne.
Väl hemma hos min kusin Lina som fyllde 20 år blev vi bjudna på buffé. Väldigt gott. Och sedan blev det efterrätt.

Visst ser den god ut. Jag smakade aldrig eftersom jag försöker äta enligt LCHF.

Så det här åt jag till efterrätt. Blåbär, hallon och grädde. Jättesmarrigt=D

Efter födelsedagsfirandet skjutsade jag min kusin till tåget och sedan så hämtade jag min vän Therje och vi for ner till mig. Efter det gick vi till de lokala puben. Vi kom dit väldigt tidigt och vi satt utomhus det mesta av kvällen för det var ju så varmt.

Vaknade halv tolv idag och får se vad som händer med denna dag!!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0