Tisdag 3/8-10

Idag har jag börjat packa min resväska. Jag har gjort en lista som jag prickar av, tänkte att jag fortsätter med det imorgon. Det finns ju vissa grejer som jag inte kan packa ner förrän i sista minuten.

När jag hade packat klart gick jag upp till Källan där vi hade fått storfrämmande, Jenny! Tyvärr kunde jag bara stanna en kort stund för att jag hade redan bestämt med en annan kompis innan jag visste att hon skulle komma på besök. Jag hoppas det blir fler gånger hon kommer.

Sedan träffade jag några vänner för fika.

[Therje, Jonna, Ida och Sandra]

Det var jättetrevligt=) Sedan så gick vi hem och åt. Therje joinade mig hem och åt hos mig vilket var supertrevligt. Sedan hämtade jag upp Sandra och Ida och så for vi ut till min häst för att kolla så allt stod rätt till med honom.


[Calippo]

Min häst är ngt snygg, visst låter det som jag skryter. Men seriöst visst är han fin??


[Therje klappar Lillebror]

Lillebor är hästen som Calippo går på bete med. Så himla mysig häst.Båda är sociala och trevliga hästar. Kommer alltid och kollar när jag kommer till hagen. Så himla mysigt=)

Sedan åkte vi och hyrde en film som vi tittade på tillsammans hemma hos mig. Supertrevligt=D

[Bild lånad utav http://www.vtclive.com/images/film/the-bad-lieutenant-poster.jpg]

Nicolas Cage spelade jättebra i den här filmen. Helt okej film, men jag vet inte om jag var för trött eller vad det var, men tilltalade mig gjorde den inte. Fast jag var väldigt impad utav Nicolas Cage måste jag säga!!!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0