Mår som man förtjänar

Idag steg jag upp ur sängen vid halv tolv. Jag var inte lite seg i kroppen efter gårdagens bravader. Jag hade absolut superfun igår kväll så det var totalt värt det. Men nog tog det ett bra tag för mig att vakna till. Men efter frulle och ett glas kaffe så var jag nästan back on track. Efter disk så slängde jag mig i duschen och efter det var jag nästan en ny människa=)

Jag och min vän Therje var upp till lokala puben och delade på en pizza och satt och snackade om gårdagens bravader. Sedan dök två personer till upp och det var riktigt trevligt.


[Therje]

Efter att ha varit på Bifrost ett bra tag så gav vi oss in på affärn och handlade lite nödvändigheter. Efter det skildes vi åt och jag vandrade hem till mitt.

Men nog har jag mått som jag förtjänat idag, tur för mig att det var söndag, hehe!! Kvällen avlöpte med en film på tv 3, The Incredible Hulk. Är inte Edward Norton något att vila ögonen på så säg??

Natti Natti!!!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0