Kryssning!!!

   I fredags åkte jag iväg på en kryssning till Åland. Det var en överraskningspresent till min bror för att han fyller 25 i år. Vi var hela 11 stycken som åkte.


[Här på kvällsbuffén]

Tyvärr var jag dålig med kameran så det blev inte så mycket mer bilder. Men det var superroligt. Massor med mat blev det, buffé på kvällen, buffé på morgonen i lyxigare variant och buffé till lunch. Smaskigt värre.

   Vi dansade och hade kul. Alla var med och hade roligt. Jag vet inte hur länge jag var uppe på natten, men på morgonen vaknade jag kvart i sju.



   När jag kom hem igår kväll var jag helt slut så jag orkade inte åka hem till mig så jag stannade där och har spenderat dagen idag hemma hos mamma och pappa. Har varit helt slut, men jag gav mig upp till hästen ikväll. Allt var bara bra med honom och jag borstade, kelade och gick promenad med honom.



Det har varit en toppenhelg!!! Ikväll blir det bara lugnt framför tv:n och sen sova i min egen säng. Men ser fram emot nästa kryssning och jag hoppas det blir snart igen=)



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0