Grillade Marshmallows

Idag har det varit en sådan där lugn dag. Läst massor, spelar kubb och bara softat.

Farfar har en katt som alltid kommer till honom när han kommer ner på Gotland. Egentligen är det en närliggande gårds katt, men de tar inte hand om honom och bryr sig inte heller. Så farfar tar hand om honom i bästa mån.

Vi har varit iväg till Hablingbo idag och kollat på en gård. Jag är lite sugen på att köpa, men tyvärr var det en del att göra så priset var inte det rätta. Men det var ett charmigt litet hus. Vem vet kanske jag flyttar ned hit på heltid någon dag?!
Vad tycker ni om Gotland??
Har ni varit på Gotland någon gång??


Vi grillade till middag idag. Kyckling, Halloumi, Qourn, Biff och till det Coleslaw, sallad och potatis/ris för de som inte följer LCHF. Farfar och Ing-Britt åt tillsammans med oss och det var supertrevligt.



Grillat Marshmallows har vi oxå gjort. Smaskens! Det blir inte så ofta som jag gör det, men bror och hans fästmö införskaffade Marshmallows idag=)

Pappa och jag spelade ett set i Kubb på kvällen och sedan gick vi på promenad med Poppe. När vi kom in hade bror och hans fästmö kommit hem från turen ner till havet för att se på solnedgången. Vi satte oss och spelade Canasta i par. Faktiskt riktigt kul.
Har ni spelat Canasta ngn gång??

Sista kvällen här för imorgon kväll åker vi hem med 16:45-båten.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0