Down down down...

Idag har jag varit segare än segast. Blev en långdragen dag hemma för att jag helt enkelt inte orkade stressa iväg någonstans. När jag väl kom iväg så gick jag upp till Källan och fikade. Lika trevligt som vanligt. Så nu har jag bokat en klipptid oxå till fredag, börjar bli lite långt nu.


[Bild från Gotland]

Sedan var jag ut till min mamma och pappa för att hämta min sadel och lite andra grejjer. Blev att jag stannade och så kom mormor och bjöd på middag=)

Jag fyllde på oljan och vattnet i bilen idag oxå. Sen stack jag iväg och hämtade min vän Sandra. Vi drog förbi macken så då kollade jag luften i däcken.

Sedan drog vi hem till mig och satte i färg i mitt hår. Jag har tröttnat och då gillar jag att förändra mig själv. Kanske tar ett foto imorgon så ni får se=) Sedan satte vi på en film som heter One last dance med Patrik Swayze och Lisa Niemi. Efter den skjutsade jag hem Sandra och nu är jag redo för att krypa i säng.



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad snäll du är mot din bil. Vet inte när jag kollade oljan eller däcken sist. För länge sen...

John Ajvide Lindqvist är namnet på författaren vars böcker jag tror du kan gilla. Vi ses!

Kramar Annelie

2010-08-17 @ 21:24:07
URL: http://lillbobo68.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0