Bekännelse!!!

   Idag har jag varit uppe hos hästen. Borstat och fejat på han. Sedan blev det en promenad. Men shit vad kvavt det var, svetten bara rann, not so nice. Men han verkade må toppen och det var riktigt härligt.

   Sedan var jag upp till Källan och fikade. Efter det gick jag ned till centrum och hyrde två filmer att se.

[Precious]

Så himla bra film. Riktigt gripande och något sorglig.


[Remember Me]

Så himla bra. Jätterolig och härlig film. Slutet var oväntat.

   Min moster ringde till mig idag. Hon har bokat fotbollsmatch som vi ska se tillsammans den 12 september mellan Djurgården och Örebro. Ja, jag är helt klart Djurgårdare!

   Till sist men inte minst en bekännelse från mig. Jag har börjat röka igen. Och jag vet, inte vidare smart, men jag har mina egna skumma anledningar. Efter två månader av tvångstankar om de där jäkla cigaretterna orkade jag helt enkelt inte hålla emot längre. Denna gång höll det 1 år, 2 månader och 3 veckor.

Call me what you like, I don't give a shit!!!



Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: Moster & Ingela

Det var tråkigt att höra att du har börjat röka igen.

Men vi älskar dej ändå!!!

2010-08-19 @ 14:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0