6:e dagen på Pride-veckan och avslut för mig

Igår var näst sista dagen på Pride-veckan och den sista dagen för min del. Vi var ett gäng med kompisar som åkte in till stan och gick Paraden tillsammans. Det var awsome=)

[Christian, Sara, Therje, Sandra och Ida]


Jag fick testa min vän Therjes glasögon. Står vid Tanto och ska välja ett ekipage att gå bakom.


Det blev bakom Torgets vagn.


[Häftig t-shirt]


Många olika häftiga utstyrslar, här är en av dem.


Party och glada miner.


Efter den långa vägen hängde det flaggor, stod glada människor och även en del annat.


[Ännu en vacker t-shirt med ett budskap]


[En vacker pojke som gick vakt längsmed vagnen. Johan var hans namn]

Vad tycker ni om Pride? Var ni där och såg Paraden? Vilket ekipage tyckte ni var ballast/coolast/häftigast?

Något som jag inte kan förstå mig på är varför du ska stå på sidan om och kolla om du ser så sur ut? Gå hem om du inte gillar det, det är ingen som har tvingat dit dig!!! Det är en folkfest och massa trevligt folk, det enda som jag vill är att ha kul och träffa en massa underbara människor. =D

Puzz Puzz
//Sophia


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

tack söta du :)

2010-08-01 @ 21:29:34
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: sara

vill du ha mer besökare i bloggen bli medlem här då http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=pratsara

2010-08-02 @ 16:01:54
URL: http://blogg.veckorevyn.com/pratsara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0