Trevliga stunder

Jag vill börja med att tacka min kompis Lotta, hon är underbar och världens raraste. Hon har hjälpt mig idag med forslandet upp på vinden av dessa jobbiga utemöbler. Så nu är uteplatsen sånär som tom :)

Möbler bortrensade

Sen var jag på biblioteket och lämnade tillbaka en bok, som jag var helt säker på att den var försenad, men tur för mig så var den inte det :) Självklart måste jag ha lite kvällslektyr så jag lånade tre nya böcker. Galen som jag är i att läsa =D

Tre nylånade böcker

Sedan vill jag tacka för en underbar fikastund med tre av mina vänner. Det var väldans trevligt och tack för skratten :) Jag behövde verkligen den här fikastunden, så tusen tack!!!

Fika m några polare.Min kaffe m mjölk ock kompisens pucko.

Dags för dagliga promenaden
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0