Städdag..

Jovisst, tyvärr alltså. Jag verkligen hatar att städa, men det måste ju göras.
Jag ser alla saker jag måste städa upp, det blir övermäktigt. Alla negativa tankar hopar sig och jag blir bara så trött. Hade det inte varit bättre om jag tagit reda på det där kort efter att jag stökat ner där? Jovisst hade det varit så, men nu var inte jag så smart att jag gjorde det.

Helt ärligt så får jag faktiskt ta att skylla mig själv. Jag tänker finns det ingen annan som kan städa i ordning åt mig. Nej tyvärr, du bor själv, det är du som klarat av att stöka ner helt själv. Jaha, det var ju trist, men så sant. Suck. Jaja, nu ska jag se om jag kan hitta ngt positivt med det här att städa.

Det blir rent. Efter det är färdigstädat kommer jag att känna den här sköna känslan. Efter jag städat klart kan jag gå å fika. Medans jag städar kan jag lyssna på Spotify och få energi av musiken. Bravo, skyffla bort allt negativt och tänk positivt, det går så mycket enklare då.

Pussar å kramar
//Zozzooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0