Så himla skönt

Att ha varit ute på promenad, plus att jag har hunnit gå till tvättstugan och handlat hem lite saker. Det här med frisk luft det är verkligen underskattat och promenader med. Jag känner mig som en ny människa. Var ute på promenad i drygt en timme.

En kompis ringde oxå, så nu är det beställt biljetter till julrevyn som är vid Globen. Ingen aning hur det kommer vara, men enligt kompisen ska det vara jätteroligt :) Jag litar på henne.
Men nu ska jag slänga i mig en sen lunch. Nedan bjuder jag på en fin höstbild :)Höstbild när jag var ute på promenad.

Puzz och Kram
//Zozzooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-25 @ 15:57:38
Postat av: Z A N D R A :)

sv: Hehe, ja :)

Jomen Tove är nog den bästa genom idol, helt ärligt ;o fast egentligen ska hon ju inte vinna, för alla som vinner går de ju skit för :P

2009-10-25 @ 16:27:01
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0