Ny väska

Efter jag gjort mig i ordning mötte jag en kompis uppe i centrum. Ville kolla på ett par skor. De som känner mig vet att jag är svag för skor och väskor. Tyvärr fanns inte skorna i min storlek. Fick en liten tår i ögat för det, men det kommer väl fler skor i min väg :) Självklart har jag blivit trött på den väska jag använder för tillfället så måste ju bara hitta en ny. Vilket jag gjorde. Wow säger jag bara. Jag fastnade för den och självklart fick den följa med mig hem =D
Ny väska, lila :)

Sedan gick vi och fikade med en annan vän till mig. Det var riktigt trevligt. Jag som vanligt med min kaffe och mjölk. En kaffe om dagen så mår jag bra :)

Efter vi fikat en bra stund så gick jag och ena kompisen upp och handlade. Men innan det kollade vi på kläder. Och gud vad snygga kläder det finns nu i höst. Önskar så att jag var rik, då skulle jag köpa på mig massor med nytt.
Men nu har jag iaf bestämt mig för att färga mitt hår igen, efter att ha låtit det vara ett bra tag nu. Vilket är väldigt ovanligt vad gäller mig. Ombyte förnöjer heter det väl =D
Så jag hittade en hårfärg som jag tror kommer passa mig.
Röd hårfärg

Lägger upp före och efter bild när jag färgat det. Eventuellt imorgon.
Nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan göra mig i ordning och dra till hästen :)
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: jennifeee

Snygg väska :D

2009-10-29 @ 19:30:48
URL: http://jennifersoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0