Måndag igen..

Jaha så börjar veckan. Jag måste nog påstå att måndagar inte är så värst roliga. Fast det skulle inte tisdagar vara heller om det var de som började veckan...eller?
Tittar ut och vi har det här positiva roliga vädret ute, grått och trist. Idag var det meningen att jag skulle börja gå upp tidigt, men det blev inte så.

Idag har jag fullt upp. Har börjat med en ny rutin, eller rättare sagt så ska jag börja med det idag. Att städa en kvart om dagen. Det blir nog positivt tror jag, jag menar det blir ju rent, eller hur :)
Sen blir det promenad och så ska jag till hästen och umgås med honom. Så det är lite fullt upp. Det känns som jag har lite bråttom oxå, det mörknar ju så himla fort nu. Konstigt hur jag blir trött så fort då, tycker ju att då borde jag ju krypa i säng mycket tidigare på kvällarna, men tyvärr är min nattuggla vaken fortfarande =D



Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0