Goodmorning sunshine :)

jepps, lite sent uppe som vanligt, jag skyller på vädret. Det är så trist, helt grått ute, tänk om solen kunde titta fram lite iaf, men det ser snarare ut som det ska bli regn. Sitter just nu med frukost, fil m flingor å en varm kopp te. Kan behövas, känner mig lite frusen. Fast kan ju inte göra annat i dessa lägenheter, blir ju alltid svinkallt framemot vintern. Ska du besöka mig så se till att ha tofflor på fötterna säger jag bara, det e svinkallt på golvet.


Mina söta tofflorHär är mina söta tofflor :)

 

Idag ska jag göra mycket, så jag har skrivit ihop en liten lista på:

SIX MOST IMPORTANT THINGS:

* Ring butiken å fixa med extra batteriet
* Ring kiropraktor å boka in tid                
* Handla hem mat                                     
* Gå ut med mammas å pappas hund       
* Städa undan litegrann                            
* Rida min häst, hoppning idag :)              



Sen blir det kanske ngt mer att göra, men så där ser basen ut iaf.

Pussar å kramar

//Zozzooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0