Going crazy

jaha nu har jag gått bärsärkargång här hemma, hittade först inte hyresräkningen, suck, jag och mitt ordningssinne. Men tillslut så hittade jag den. Så då blev räkningarna betalda, å tur var väl det för upptäckte att det var två jag skulle betala imorgon. Så nu var det tråkiga avklarat.

Köpte ett extra batteri till kameran, det kan ju vara bra att ha om jag ska på kryssning eller på ngn resa utomlands. Kommer hem, börjar packa upp kameran och sätter i batteriet för laddning. När det ena batteriet var färdigladdat satte jag in det i kameran å packade upp det andra, märker då att det batteriet ser inte alls likadant ut. Får inte ens ner det i laddaren för det är utformat på ett helt annat sätt.
Alltså då får ju jag ngt fel. Hur kan den som säljare skicka med mig ett paket som innehåller ett batteri som inte passar?
Så det betyder nu att jag måste tillbaka dit jag köpte det för att antingen byta ut batteriet eller för att lämna tillbaka hela paketet med batteri å kameraväska. Jag blir ju bara ngt galen.

Nej nu ska jag noppa ögonbrynen, göra peeling och krypa i säng med en god bok :)
Pussar å kramar
//Zozzooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0