Godmorgon eller ngt

Shit jag är uppe, halleluja. Rekord på att gå upp, på länge iaf. Men inte var det lätt. Har haft en riktig skräpnatt. Först väldigt svårt att somna, tankar som virvlar runt i huvudet, när jag väl somnade så slumrade jag och vaknade till om vartannat. Måste till slut ha somnat in, men vaknar halv fem av att behöver gå på toa, å sen lika svårt att somna om. Till slut så somnade jag om. Vaknade före väckarklockan ringde, positivt. Så legat å dragit mig en liten stund. Inte världens bästa natt nej, men det kan bara bli bättre eller hur??
Jag hoppas bara jag orkar med dagen, men det går nog :)

Håller på att äta frulle nu, sen blir det kanske lite shoppa. Powerpartnern köpte två otroligt par snygga skor igår. Jag vill oxå köpa nya skor. Ska gå upp och se vad de har, behöver ju nya eftersom mina gympadojjor inte klarar något längre. Sen tänkte jag köpa en ny väska oxå, det var ju ett tag sedan. Så ska se vad de har att erbjuda för fint :) Nu ska jag vakna till och sen in i duschen. Vi hörs!!!
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Tack så jättemycket!



Usch, jag hade också svårt att sova inatt. Lyckades dock inte vakna tidigt som du. Jag vaknade för en halvtimme sedan.. hehe.. Illa! ;)

2009-10-28 @ 11:22:05
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tack så hemskt mycket :)

2009-10-28 @ 12:18:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0