Gårdagens avsnitt av idol

Var ju Michael Jackson-tema...om ngn mot förmodan har missat det...självklart satt jag som klistrad framför tv:n...idol-freak som jag e :)
En del klarade det riktigt bra igår...andra inte...the king of pop är inte det lättaste att ge sig på...jag gillar många bland startfältet men min absoluta favorit måste jag säga är Tove...hon är speciell...men igår floppade hon tyvärr :(

Jag satt och tryckte i soffan...pratade med mig själv...ja vissa påstår att det är sinnesförvirring...jag säger att man får bäst svar om man pratar med sig själv...jag satt till och med å pratade till tv:n igår..hör inte till vanligheterna...
Men ngt jag störde mig på igår var att juryn...som jag by the way älskar(så himla härliga människor)...klankade ner på en del rätt hårt fast jag själv tyckte de gick igenom tv-rutan å så till en del som inte alls var ngt speciellt att det var jättebra...jag fattar inte...tur att det är svenska folket som sitter med makten...även fast ibland kan det kännas fel det med...

Igår åkte Camilla ut...många som tyckte det var helt rätt...inte jag...jag tyckte om framträdandet Camilla gjorde igår...dock inte det andra...hennes känslor tog över för mycket...Nicklas skulle ha åkt ut...han räcker inte riktigt till...Vem var bäst igår då?? Kvällen stjärna helt klart tycker jag var Rabih...fy f*n vilken känsla...vilken röst...helt j*vla f*cking underbart...och nej jag tycker inte att han är snygg lr ngt...men vilken sångare...

Pussar å kramar
//sosso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0