Förlängt mitt liv

Jo mycket skratt blev det idag, tittade nämligen på Comedy Fight Club på tv 3 vid 22. Det var mycket roligt. Och det sägs ju att ett skratt förlänger livet, jag kan ju alltid hoppas :)
Just nu sitter jag och lyssnar på Rihanna, hon har en skön pipa. Fast skulle behöva köpa in lite nya cd-skivor, just nu lyssnar jag på Spotify vilket också är bra, men det är ngt speciellt med att ha skivan.

Ett tips när det är så här mörkt ute är att tända lite ljus och krypa upp i soffan med en varm kopp te. Ja själv dricker jag mycket te, är inne på min andra nu ikväll, känner mig lite frusen och då är det skönt med ngt varmt i kroppen.
Lägger upp en bild på min tekopp som jag köpte på Gotland i somras, gillar ju keramik-gjorda saker :)

Snart är det dags för CSI NY, och sen blir det sova, hörs imorgon.
Pussar å kramar
//Zozzooo


Min tekopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0