Femåring nära dödas av rattfyllerist

Femåring nära dödas av rattfyllerist. Foto: Scanpix



När jag läste på rubriken på msn höll jag på att få slag. Om det finns ngt som jag tycker är ofölåtligt så är det att köra rattfull. Ja jag vet att jag är mycket svart eller vit. Men det är oförlåtligt. Om jag vet att jag ska köra bil dricker jag inte en droppe alkohol innan. Vet jag att jag ska köra dagen efter så dricker jag helst inte kvällen före heller.
Jag vet att jag är hård, vissa säger ju men tänk på de som kör rattfulla de kommer få leva med skulden hela livet. Ja och? Jag tycker absolut inte att det är okej att köra rattfull. Nu undkom den här pojken med lindriga skador som tur var, men det kunde ha gått mycket värre.

VAD TYCKER NI OM RATTFYLLERISTER???

 

Puzz och Kram
//Zozzo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0