Fartfylld dag

Det gick strålande att byta ut kamerapaketet. Jag bytte ut fel batteri och kameraväskan och fick ett nytt paket med batteri, kameraväska och ett minneskort på 4GB, dessutom fick jag en hundring tillbaka. Vilket himla klipp, supernöjd :)
Kom hem, upp med några hudvårdsprover till min granne Sandra, sen iväg och fikade med mina vänner. Sen fort iväg till ett möte i Uppsala, som jag helt glömt bort tiden på, så det blev lite jäkt. Men kom i tid :)

Kom hem och gick å tog en kaffe, träffade på några vänner.
På Bifrost.Magnus

På bifrost. Tråkig fredag.Jag å Falken


Pussar å kramar
//Zozzooo


Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Ja de är grymma! Gillar nog Rabih mest! =) Vem tror du åker?

2009-10-23 @ 19:25:41
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0