Coyote Ugly

Den filmen är en av mina många favoriter :) Så satt jag å kollade intresserat, helt plötsligt så tänkte jag heyy den där bruden känner jag igen, ja men är det inte självaste Tyra Banks. Försöker läsa mig till på fodralet om hon är med. Där står det ingenting. Så jag sitter typ under hela filmen å tänker ja men e det inte hon...men visst måste det vara det. Väldigt störande, å inte tänkte jag efter att jag kunde ju faktiskt pausa å kolla på datorn.

Nu har jag iaf kollat upp det på imdb och jo visst självklart är hon med, spelar Zoe, ni vet Coyoten som lägger av för att börja studera juridik.

Så nu sitter jag å funderar på om jag ska titta på ngt avsnitt av "Sex and the City", har ju hela boxen med alla samlade sässonger. Den är ju så himla bra. Gillade filmen oxå, men den har jag inte införskaffat än, men det kommer :)

När jag var upp på Ica tidigare köpte jag nagellack oxå, från Depend, och nagellacksborttagningsmedel, faktiskt miljövänligt sådant. Måste ju försöka tänka på miljön emellanåt, även fast jag måste erkänna att jag inte är den bästa på att källsortera, ja fy på mig.
Så nu är naglarna filade å målade i en transparent rosa färg, tyvärr kan jag inte lägga upp bild på det, men blev faktiskt riktigt nöjd. Mina kollegor kommer bli förvånade tror jag, har ju inte haft nagellack på mig en enda gång på ngt möte. Helst skulle jag vilja ha lösnaglar och göra de så fina som Foki kan. Men det är inte det lättaste när man har häst, jag vet ju att de tyvärr inte kommer få sitta på naglarna ngn längre tid :(

Det här blev ett längre inlägg än tänkt, men måste bara göra ett inlägg om en författare och en bok som jag ska fixa ngn gång i framtiden. Författaren heter Vénus Khoury-Ghata och boken av henne heter "Sju stenar till den otrogna hustrun". Fick tipset av Stina-Lee när jag läste hennes blogg. Verkar vara en jätteintressant bok som handlar om kvinnor som stenas till döds. Jag funderade nämligen på vad jag skulle läsa härnäst, så det kom himla lägligt.

Godnatt på er!

Pussar å kramar

//Zozzooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0